Powered by Blogger.
အျဖဴေရာင္စြန္းတဲ့ ႏွလံုးသားမ်ားက ကဗ်ာ ဆိုတာ - ပတ္၀န္းက်င္ရဲ့ ရိုက္ခတ္မွဳ႕ကို ရင္ဘတ္နဲ႔ ခံျပီး ပါးစပ္က ျပန္အန္တာကို အၾကမ္းအားျဖင့္ ကဗ်ာလို႔ ယူဆထားပါတယ္ ။
RSS

နာမည္အမ်ားၾကီးႏွင္႔လူ

နာမည္အမ်ားႀကီးႏွင့္ လူ (ဝတၳဳတို)


အိမ္ေရွ႕တံခါးကို ဖြင့္ၿပီးကာမွ သူေခါင္းမၿဖီးခဲ့ရေသးမွန္ ျပန္သတိရသြားသည္။ ကိုယ္လုံးေပၚမွန္ခ်ပ္ေရွ႕သို႔ ျပန္လည္ေရာက္သြားကာ ဆံပင္တို႔ကို အေနအထားတစ္ခ်ဳိ႕ ေျပာင္းလဲသြားေစရန္ ႀကဳိးစားၾကည့္မိသည္။ ဘယ္ဘက္သို႔ ခြဲၾကည့္၏။ ညာဘက္သို႔... ေနာက္... အလယ္တည့္တည့္မွေန၍ ေဘးဘီဝဲယာခ်ၾကည့္၏။ သူအိမ္ေရွ႕တံခါး ဖြင့္ထားခဲ့သည္။ အေနာက္သို႔ေတာက္ေလွ်ာက္ လွန္ဖီးၾကည့္ျပန္သည္။ စိတ္တိုင္းမက်ေသး။ အမွန္ဆို ေခါင္းၿဖီးဖို႔ရန္ ေမ့ခဲ့ၿပီးမွ အိမ္္ေရွ႕တံခါးကို ဖြင့္မပစ္လိုက္သင့္။ အေရွ႕သို႔ခ်၍ ဆံစမ်ားကို ဟုိဟိုဒီဒီ လႊဲဖယ္သြားေအာင္ ႀကဳိးစားၾကည့္၏။ ေနာက္ဆုံးမွာေတာ့... ဆံပင္ဆက္မၿဖီးေတာ့ပဲ သူ၏တစ္လုံးတည္းေသာဦးထုပ္ကို ေတြ႔ကရာယူလိုက္၍ ခပ္ငိုက္ငိုက္ကြယ္ကာေဆာင္းလွ်က္ ဖြင့္ထားခဲ့ေလေသာ အိမ္ေရွ႕တံခါးမွ ထြက္လာေလသည္။






ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးကေတာ့ လမ္းမေပၚမွလူေတြကို အ့ံတင္းေထြးငုံထားဖို႔ႀကဳိးစားရင္း ကေမ်ာကေသာ ထုိ္းရယ္ေနသည္။ သူဖြင့္ခ်လိုက္ေသာ အိမ္ေရွ႕တံခါးေပါက္မွ ထိုရယ္သံမ်ား တိုးဝင္လာခဲ့ဖူးေလသလား။ ဦးထုပ္ကို ခပ္ငိုက္ငိုက္ျဖစ္သည္ထက္ မ်က္ႏွာကိုပါမျမင္ရႏိုင္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ ေခါင္းငုံ႔ဆြဲခ်ကာ ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ဆက္ေလွ်ာက္လာသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာကို လူေတြမျမင္ရေတာ့ျခင္းကိစၥတစ္ခုအတြက္ ကို္ယ့္ကိုကိုယ္ယုံၾကည္မႈရွိေနေလသည္။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးက သူ႔ကိုေထြးငုံထားလိုက္မွာစိုးသျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ မိုးႏြယ္ထံ အေရာက္သြားဖို႔ စိတ္ကူးတစ္ခုရလာသည္။ သူေဆာင္းထားေသာ ဦးထုပ္၏ေအာက္မွ ဦးေႏွာက္ထဲက ထိုစကားထြက္က်လာပါသည္ဆိုလွ်င္ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးက ရယ္ေမာေနေပဦးမည္။


“ေဒါက္... ေဒါက္... ေဒါက္...”

သူကေတာ့ ထိုတံခါးမႀကီးကို ေခါက္တတ္သလိုသာ ေခါက္ခ်လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ သူ႔နားထဲမွာေတာ့ ထိုမွ်ေလာက္ေသာ တံခါးေခါက္ခ်က္တို႔ကို ၾကားမိရသည့္အတြက္ ဦးထုပ္ကိုအေပၚသို႔ ဆြဲမတင္လို။ အိမ္္ရွည္ႀကီးထဲမွ စကားသံထြက္ေပၚလာသည္။

“ရင္ႏြမ္းလား၊ဝင္ခဲ့ေလကြာ ေဟ့ေကာင္...”

မိုးႏြယ္ဆိုသည့္ေကာင္ သူ႔နာမည္ကို ေရွ႕ေနာက္မွားေခၚသည္မွာ ဒါပါနဲ႔ဆို (၆၉၅၅)ေခါက္ ရွိသြားၿပီျဖစ္သည္။ ကဗ်ာဆရာျဖစ္ဖို႔ ႀကဳိးစားေနသည္ဆိုေသာ မုိးႏြယ္မွာ ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ဟာသမ်ား မၾကာခဏျပဳလုပ္တတ္သူျဖစ္၏။ သူသည္ စုံေထာက္ဝတၳဳမ်ားကို မဖတ္ရွဳဖူးေခ်။ ဒီအခ်ိန္ဆို သူလာမည္ကိုႀကဳိသိေနသည္မွာလည္း ဟိုတစ္ေန႔က ဖုန္းႀကဳိဆက္ထားခဲ့၍လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ဖုန္းေျပာေနၾကရင္းက သူ႔နာမည္ကို (၆၉၅၄)ေခါက္ေျမာက္အထိ ေရွ႕ေနာက္မွားေခၚခဲ့သည္။ တံခါးကို ခပ္ျမန္ျမန္ဖြင့္၊ခပ္ျမန္ျမန္အတြင္းသို႔ဝင္၍ ခပ္ျမန္ျမန္ေဆာင့္ပိတ္လိုက္သည္။ ရာသီဥတုေအးလြန္းသျဖင့္ မဟုတ္ပါ။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီး၏ ေပတီးေပစုတ္ရယ္သံမ်ား အိမ္ထဲထိပါလာမည္စိုးသျဖင့္ျဖစ္သည္။ သူဦးထုပ္ကို ေခါင္းငုံ႔ငိုက္စိုက္ ေဆာင္းထားဆဲ...။



အိမ္ရွည္ႀကီး၏ တစ္ခုတည္းေသာ အခန္းထဲမွာေတာ့ မိုးႏြယ္ထိုင္ေနသည္။ စာေရးစားပြဲခုံေပၚတြင္ အက်အနထိုင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ေဆာင္းထားေသာဦးထုပ္ကို ခၽြတ္လွန္လိုက္သည့္အခါ သူ႔ဆံပင္ပုံစံမွာ မည္ကဲ့သို႔ျဖစ္ေနမည္နည္း။ အိမ္ထဲမွာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္တည္း ရွိေနၾကသည္။ သူဝင္လာစဥ္က အိမ္ေရွ႕တံခါးကို ျပန္ပိတ္ထားခဲ့သည့္အတြက္ ရယ္သံတို႔တိုးေဝွ႔ဝင္လာစရာ အေၾကာင္းမရွိႏိုင္ေတာ့။ ဦးထုပ္ကို အနည္းငယ္မွ်သာ ပင့္မတင္လိုက္၍ မိုးႏြယ္ရွိရာသို႔ လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္။ အခန္းထဲတြင္ ကိုယ္လုံးေပၚမွန္မရွိပါ။ မိုးႏြယ္ကေတာ့ ေဆးေပါ့လိပ္ကုိခဲလွ်က္ ကဗ်ာေရးေနသည္ဟု ေနာက္ပိုင္းသူ႔စကားအေျပာအဆိုမ်ားအရ သိရေလသည္။



လူသိနည္းပါးလွေသာ လူငယ္ကဗ်ာဆရာႏွင့္ သိကၽြမ္းခဲ့ၾကသည္မွာ ဟိုးငယ္ငယ္ေလးကတည္းကျဖစ္၏။ ထိုသို႔သိကြၽမ္းခဲ့ခ်ိန္မွ၍ သူ႔နာမည္မွာ ေရွ႕ေနာက္မွားေခၚျခင္းကို အၿမဲလိုလို ခံခဲ့ရသည္။ (တစ္ခါတေလေတာ့ မွန္ပါသည္။) ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ဟာသတစ္ခ်ဳိ႕ကို မၾကာခဏျပဳလုပ္ေလ့ရွိေသာ မိုးႏြယ္မွာ ေဆးေပါ့လိပ္ကိုခဲလွ်က္ ကဗ်ာေရးေနတုန္းပင္ျဖစ္၏။ အမွန္ဆို အသက္ဒီေလာက္ေလးႏွင့္ ေဆးေပါ့လိပ္ေသာက္ေနမည့္အစား အျပင္းစားယမ္းမႈန္႔အျပည့္ပါေသာ ဒိုင္းနမိုက္တစ္လုံးကိုသာ ကိုက္ထားဖို႔ သူသေဘာတူေနမိသည္။ သတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး (၄)တန္းကို ႏွစ္ခါစီက်ခဲ့ၾကဖူး၏။ အကယ္၍ မုိးႏြယ္သာ ဒိုင္းနမိုက္ခဲထားမည္ဆိုလွ်င္ သူ... သူ႔ကို က်စ္က်စ္ပါေအာင္သိုင္းဖက္လွ်က္ မီးညွိရႈိက္ဖြာခုိင္းမည္မွာ အျဖစ္မွန္တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။





“ရင္ႏြမ္း... ထိုင္ဦးကြာ၊ခဏေလး... ငါဒီကဗ်ာေလးၿပီးေအာင္ ဆက္ေရးလိုက္ဦးမယ္”


(၆၉၅၆)ေခါက္... ။


“ရင္ႏြမ္း... ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေသာက္ခ်င္ေသာက္ေလကြာ၊မင္းၾကည့္ရတာ ခ်မ္းေနသလိုပ”ဲ


(၆၉၅၇)ေခါက္... ။

“ရင္ႏြမ္း... မင္းဒီလိုပဲ ခဏေနရင္ေနဦးကြာ၊ဒီကဗ်ာေလးၿပီးေအာင္ေတာ့ ငါဆက္ေရးလိုက္ဦးမယ္၊ေက်းဇူးၿပီးေတာ့... ဂစ္တာေတာ့ မတီးပါနဲ႔ကြာ၊ရင္ႏြမ္း... ေနာ္...”



..... ။



ထိုကဲ့သို႔ေသာ စကားအခြန္းေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာတို႔ႏွင့္ (၈)ႀကိမ္ခန္႔နာမည္မွားယြင္းေခၚေဝၚေနသည္ကုိ စိတ္လက္မၾကည္သာစြာ ရိုးရိုးအီအီေစာင့္ဆိုင္းေနခဲ့ရသည္။ အခန္းထဲမွာေတာ့ ဂစ္တာမရွိ ရွိလိုရွိျငားလိုက္ရွာၾကည့္ေသာအခါ ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚတြင္ အလ်ားလိုက္တင္ရွိေနေသာ အနီေရာင္ဒိုင္းနမိုက္တစ္လုံးကိုသာ သြားေတြ႔ေလ၏။ ျပတင္းေပါက္အျပင္ဘက္မွာ ႏွင္းေတြက်ဆင္းမေနပါ။ လိုလိုမယ္မယ္ အိတ္ကပ္ထဲက မီးျခစ္ကိုေတာ့ စမ္းသပ္ထားလိုက္မိ၏။



မိုးႏြယ္က ေဆးေပါ့လိပ္ကို ပါးစပ္အတြင္းမွ ျဖဳတ္ထုတ္လွ်က္...

“ဒီလိုကြ... ႏြမ္းရင္ရ၊မင္းမလာခင္ေလးတင္ကပဲ ငါဖီးလ္တက္လာလို႔ ကဗ်ာထိုင္ေရးေနလိုက္တာ”


ေခတၱမွ်စဥ္းစားဟန္ျပဳၿပီးမွ ဆက္ေျပာသည္။

“မင္းလည္း သိတဲ့အတိုင္းပဲ ရင္ႏြမ္းရာ၊ငါက ကဗ်ာေရးေနရရင္ ကိုယ့္အခင္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းကိုေတာင္ ဂရုမစိုက္ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆုိတာ”


သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စလုံးမွာ မိဘမသိသူမ်ား ျဖစ္လာခဲ့ၾကပါသည္။


“ဒီကဗ်ာက ဘာအေၾကာင္းလဲဆိုေတာ့ လူငယ္ေဘာလုံးသမားေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ သူ႔ေဘာလုံးအသင္းေပၚထားတဲ့ ေစတနာစိတ္အေၾကာင္းကို ေရးျပထားတာ၊ၿပီးေတာ့ ငါ... ငါးသုံးကဗ်ာဆိုက္ဒ္အေပၚျမင္တဲ့ဟာေတြကို အသြင္ေျပာင္းၿပီး ေရးခ်ထားတာေပါ့ကြာ”



“မင္းအဲဒီကဗ်ာကို ဘိသိက္လို႔ နာမည္ေပးသင့္တယ္”


“ဘိသိက္... ေအး...မဆိုးဘူးကြ၊အဲ... မဆိုးဘူးဆိုတာထက္ ေတာ္ေတာ္ေလးလတ္တဲ့နာမည္ပဲ၊ေက်းဇူး... ေက်းဇူး... ရင္ႏြမ္းရာ”


(၆၉၆၅)ေခါက္... ။



“ဒါနဲ႔... ငါေမးစမ္းပါရေစဦး မိုးႏြယ္၊မင္းတြဲေနတဲ့ ေကာင္မေလးေတြ ဒီအိမ္ကို မလာၾကေတာ့ျပန္ပါလား၊ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ”


“အဲဒီေကာင္မေလးေတြအေၾကာင္း ေနာက္မွေအးေအးေဆးေဆး ေျပာျပမယ္ကြာ၊မင္းေရာ ေဘာလုံးကန္ေသးလား၊ၿမဳိ႕နယ္လူေရြးပြဲရွိတယ္ဆို”


“အသင္းကေန ငါထြက္လိုက္ရၿပီကြ၊ဟိုတစ္ေန႔က ထရိန္နင္ဆင္းေနတုန္း နည္းျပရဲ႕မိန္းမေရာက္လာၿပီး ၾသဝါဒေတြလာေႁခြေနတာနဲ႔ ငါျပန္ေအာ္ေျပာလိုက္မိတယ္၊ၿမဳိ႕နယ္လူေရြးပြဲမွာပါ ငါ... Black list လုပ္ခံလိုက္ရတယ္”


“ေၾသာ္...ဒီလိုလား၊ငါဝမ္းနည္းပါတယ္ ရင္ႏြမ္းရာ၊လာကြာ... လက္ဖက္ရည္ဆုိင္သြားၾကရေအာင္၊ေနာက္နာရီဝက္ေလာက္ေနရင္ ငါးသုံးကလူတစ္ခ်ဳိ႕ အဲဒီကိုေရာက္လာၾကလိမ့္မယ္”



မိုးႏြယ္၏စကားဆုံးေသာအခါ သူဦးထုပ္ကို ခပ္ငိုက္ငိုက္ျပန္ငုံ႔ေဆာင္းလွ်က္ မိုးႏြယ္ဖြင့္ေပးေသာ တံခါးမွေန၍ လမ္းမေပၚသို႔ ထြက္လာခဲ့ရျပန္ေလသည္။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးကေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို မသတီစရာအၿပဳံးမ်ဳိးႏွင့္ ၾကည့္ေနေလ၏။ သူမိုးႏြယ္ကို လက္လွမ္းတို႔လိုက္ၿပီး ခပ္ကုန္းကုန္းအေနအထားျဖင့္ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ရွိရာသို႔ ခပ္ျမန္ျမန္ေလွ်ာက္လာခဲ့ေလေတာ့သည္။


'ေထြးခံ'လက္ဖက္ရည္ဆုိင္၏ ေပါ့ဆိမ့္အရသာကို သူတို႔အႀကဳိက္ဆုံးျဖစ္၏။ နာရီဝက္ေက်ာ္သည္အထိ ထိုင္ၿပီးေနရသည့္အထိတိုင္ ငါးသုံးကဗ်ာဆိုက္ဒ္ကလူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ ေရာက္ရွိမလာေသး။ မိုးႏြယ္ကေတာ့ သူ႔ဘိသိက္ဆိုသည့္ကဗ်ာကို ခပ္တိုးတိုးရြတ္ဖတ္ၾကည့္ေနေလသည္။ ကဗ်ာဆုံးသြားေတာ့ စိတ္သိပ္မရွည္ေတာ့သည့္ေလသံျဖင့္


“သူတို႔ကလည္း ေနာက္က်လိုက္တာကြာ”


'ကြန္နက္ရွင္က်ေနလို႔ ျဖစ္မွာပဲ'ဟု မုိးႏြယ္က ခပ္တိုးတိုးဆက္ညည္း၏။ သူ... လိုက္မရယ္မိ။ ဦးထုပ္ကို ငိုက္သည္ထက္ငိုက္ေအာင္သာ ဖိမဲေဆာင္းေနမိသည္။



..... ။



“ရင္ႏြမ္း... အခုတေတာ ငါ... Performance တစ္ခုေလာက္ အရမ္းလုပ္ၾကည့္ခ်င္ေနတယ္၊ဘာလုပ္လို႔လုပ္ရမယ္မွန္းလည္း မသိဘူး”


“ငါ့မွာအႀကံတစ္ခု ရွိတယ္၊ဓာတ္ပုံရိုက္မယ့္ ကင္မရာေကာင္းေကာင္းတစ္လက္ရွိရင္ ရၿပီ”



ထိုစကားတို႔ကို ေျပာလိုက္ခ်ိန္တြင္ သူ႔အိတ္ကပ္ထဲမွမီးျခစ္ကို မြတ္သိပ္စြာ ဖိသပ္စမ္းၾကည့္မိ၏။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးက ကစဥ့္ကလ်ားထိုးရယ္ျပန္၏။ မိုးႏြယ္ကသူ႔ကို မယုံၾကည္ႏိုင္စြာဆိုသလို ၾကည့္သည္။ သို႔ေသာ္...


“ကင္မရာက ငါ့အိမ္မွာ အခုရွိသားပဲ၊မင္းဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ”


“အဲဒါဆို မင္းအိမ္ျပန္သြားရေအာင္၊ဓာတ္ပုံသုံးပုံေလာက္ ရိုက္ရုံပဲဟာ၊ဘယ္ေလာက္မွလည္း မၾကာေလာက္ပါဘူး၊သြားရင္းနဲ႔လမ္းမွာ ငါေျပာျပမယ္ေလ၊ၿပီးေတာ့မွ... ဒီကိုတစ္ေခါက္ မင္းဘာသာမင္း ျပန္လာေတာ့ေပါ့”



သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ မိုးႏြယ္ရဲ႕အိမ္ဆီကို အေျပးျပန္လာၾကျပန္သည္။ ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့... သူကိုယ္တိုင္ တံခါးေခါက္စရာမလိုေတာ့...။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီးက သူတို႔ကို နာက်ည္းစြာရႈိက္ၿမဳိျခင္း မျပဳပစ္ေသးသည္က အလြန္ကံေကာင္းေနေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္သည္။




..... ။

..... ။

..... ။

ရၿပီ။ ကင္မရာကို လိုအပ္သလို ခ်ိန္ၿပီးသြားၿပီ။ သူဦးထုပ္ကို ထပ္မံငိုက္က်သြားေစရန္ ျပဳျပင္ေဆာင္းလိုက္ေသး၏။ ဓာတ္ပုံထဲတြင္ သူ႔မ်က္ႏွာ မပါဝင္လိုေခ်။ အင္းေလ...ပါစရာကိစၥလည္း မရွိေတာ့ပါဘူး။ ခဏေန... ကင္မရာမီးဖ်တ္ခနဲလင္းတာနဲ႔ မိုးႏြယ္ပါးစပ္ထဲထည့္ထားတဲ့ ဒိုင္းနမိုက္စနက္တံကို မီးရႈိ႕ခ်လိုက္မည္။ ကင္မရာ၊သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အျပင္... ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီး၏ ဗိုက္ေခါက္တစ္ေနရာျဖစ္ေသာ ဤအိမ္ရွည္သည္ေလလည္း အစအနပင္မက်န္ေအာင္ အားလုံးလြင့္စင္ေပ်ာက္ကြယ္သြားရမည္ျဖစ္သည္။ ငါးသုံးကဗ်ာဆိုက္ဒ္မွလူမ်ား ထိုဓာတ္ပုံကို ေတြ႔ျမင္ႏိုင္စရာအေၾကာင္းတရားမရွိေတာ့ႏိုင္ျခင္း အျဖစ္အပ်က္အတြက္ေတာ့ သူအားနာေနမိသည္။




တစ္... ။


ႏွစ္... ။



သုံး... ။






!


ဖ်တ္ခနဲကင္မရာထံမွ မီးပြင့္ကိုေတြ႔ရသည္ႏွင့္ သူ႔ညာဘက္လက္ထဲမွ မီးေတာက္တစ္ခုက မိုးႏြယ္ကိုက္ခဲထားေသာ ဒိုင္းနမိုက္စနက္တံငယ္ဆီသို႔ ေရြ႕ေရြ႕ေလ်ာေလ်ာ ကူးစက္ေလာင္ၿမဳွိက္ၿပီးသြားၿပီၤျဖစ္သည္။ ၿမဳိ႕ပ်က္ႀကီး၏ ဝါးလုံးကြဲရယ္သံပုပ္အဲ့အဲ့မွတစ္ပါး တျခားဘာမွထူးျခားသြားျခင္းမရွိသည္ကုိ ေတြ႔မိရသည့္အခါ သူ... မိုးႏြယ္၏ပါးစပ္ဆီသို႔ ကေမ်ာကေသာ စူးၾကည့္လိုက္မိသည္။ သူ႔ဘဝတစ္ေလွ်ာက္ စိတ္ပ်က္စရာအေကာင္းဆုံး ညည္းညဴသံတစ္ခ်က္ ထြက္လာသည့္အခ်ိန္တြင္ မိုးႏြယ္ကိုက္ခဲထားေသာ (သူထင္သည့္) ဒိုင္းနမိုက္မွာ ညစ္စုတ္စုတ္ အနီေရာင္ဖေယာင္းတုိင္တစ္တုံးျဖစ္ေနသည္ကုိ ေတြ႔ရွိလိုက္ရ၏။ ထိုေန႔မနက္က ရာသီဥတုအလြန္ေအးလြန္းလွသည့္အတြက္ ငါးသုံးကဗ်ာဆိုက္ဒ္ကလူမ်ား လက္ဖက္ရည္ဆိုင္သို႔ နာရီအနည္းငယ္ေနာက္က်ၿပီးမွ ေရာက္ရွိလာခဲ့ၾကေၾကာင္းကို ေနာင္အခါတြင္... မိုးႏြယ္ကသူ႔ကို ျပန္လည္ေျပာျပခဲ့ေလသည္။ ။



လင္းထက္ေအာင္

0 မွတ္ခ်က္ေရးထားသည္။:

Post a Comment