Powered by Blogger.
အျဖဴေရာင္စြန္းတဲ့ ႏွလံုးသားမ်ားက ကဗ်ာ ဆိုတာ - ပတ္၀န္းက်င္ရဲ့ ရိုက္ခတ္မွဳ႕ကို ရင္ဘတ္နဲ႔ ခံျပီး ပါးစပ္က ျပန္အန္တာကို အၾကမ္းအားျဖင့္ ကဗ်ာလို႔ ယူဆထားပါတယ္ ။
RSS

ရွင္ /သူ / က်မ / ( ျဖိဳခ်ခဲ့တဲ့ သကၠရာဇ္မ်ား)

ရွင္ /သူ / က်မ /  ( ျဖိဳခ်ခဲ့တဲ့ သကၠရာဇ္မ်ား)



မ်က္၀န္းတစ္ခုလံုးကို အမဲေရာင္္္ ပိန္းေနေအာင္ဆိုးထားေပမယ့္

ရွင္တို ့က်မဆီက ဘာလိုခ်င္တယ္  က်မဆီကရွင္တို ့ဘာလိုတယ္  က်မေကာင္းေကာင္းျမင္ရတယ္

စီးကရက္ /ေဆးေပါ့လိပ္ /အငွားယဥ္ /ကိုယ္ပိုင္ကား /ဆိုကၠား
အံုနာခ /မယားငယ္ခ /သြပ္မိုး / အုတ္မိုး / ႏွင္းစက္ေတြ /မိုးစက္ေတြ
ဒါေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ပဲလို ့ကိုးခါေျမာက္ ဆံုးျဖတ္ျပီး ေခါင္းပံုျဖတ္တက္တဲ့
လင္ေကာင္တစ္ေကာင္ရဲ ့ရာဂေတြႀကား
ေျမြမေႀကာက္ ကင္းမေႀကာက္ ထီးမပါပဲ က်မေလ်ွာက္တက္ေနျပီ

အရင္ အဓမၼအက်င့္ခံရတယ္ ဆိုတာ အခုက်မအတြက္ေတာ့
အေရျပားတစ္ေထာက္စာ ဒဏ္ရာကေလးေပ့ါ ရွင္ရယ္

“ ေႀသာ္.. ...ေလာကမွာ ပိုက္ဆံမရိွရင္ ျမိဳ ့တက္ ဘုရားဖူးဖို ့ေတာင္ မလြယ္ပါလား  ”
ပိုက္ဆံမရိွရင္ ဘုရားေတာင္မဖူးရဘူးတဲ့ ေက်ာင္းအစ္မရယ္...။

ကဲ..ရွင္သာဆင္မ်ားမ်ားရေအာင္ႀကံဳးသြင္းတက္တဲ့ ပညာရွင္တစ္ေယာက္ဆိုရင္
က်မစပါးလံုးတစ္ေထာက္စာအႏွံ ့ ရွင့္ေျခ ရွင့္လက္ ႀကိဳက္သေလာက္ နန္ ့လို ့ရတယ္

က်ေတာ္က ျပည္သူေတြရဲ ့ဒုကၡကို ေလ်ာ့နည္းသြားေအာင္ စကားလံုးေတြနဲ ့လိုက္စားေပးတဲ့ကဗ်ာသမားပါတဲ့
အေျပာခ်ိဳခ်ိဳ ကိုလူပ်ိဳေရ
အသြပ္လပ္ဆံုးလက္ အေတာက္ပဆံုးမ်က္လံုး
ဒီလိုပံုစံနဲ ့ က်မကို ဖရီး၀င္လံုးမလို ့လား

အီဖန္ဖဲ၀ဲသားရဲ ့ ျဒပ္မဲ့ပန္းခ်ီကားေတြထဲမွာ ပါေနက် က်မဟာ စတက္လိုက္ ဒန္ဆာ မ်ဥ္းတစ္ေႀကာင္းပါ
အိမ္ေခါင္မိုးက ျပိဳက်ေတာ့မွာလား
ဒီေရေတြက လေပၚပဲေက်ာ္ေတာ့မလို
ေက်ာက္စရစ္ရိုင္းေတြက လိွုင္းထန္ေနသလား
ကမၻာ့အေနာက္ျခမ္းကို ဘယ္သူ ့မ်က္ႏွာမွမေထာက္ပဲ က်မသိမ္းေတာ့မယ္

ရွင္တို ့မသိေသးတဲ့ ၀ါကထံုးဖြဲ ့မွု ့အသစ္က က်မေဘာ္လီက ဇစ္ေလ
ဒိုင္ႀသဂ်ီးနိရပ္စ္ရွာေနတာ မေန ့ကေတြ ့ခဲ့တဲ့က်မကိုေပါ့
သုရွင္နဖူးကို ခြဲခဲ့တဲ့ ခ်ြန္းသီးက က်မဆီကို ေဂၚလီ အျဖစ္နဲ ့ျပန္လာတယ္

ဘယ္လိုေရစက္မွန္း မသိဘူးေနာ္
ရွင္တို ့ဆီမွာလည္း အျပင္းထန္ဆံုးရာဂေတြနဲ ့
က်မဆီမွာလည္း အႀကီးမားဆံုး တင္သားေတြနဲ ့

တစ္ေယာက္လာ တစ္ခါေတာ္ေကာက္ က်မသာ ထန္းလ်က္ခဲဆို အစပါေပ်ာက္သြားမလားဘဲ
ဒြါရကိုးေပါက္လံုး အသံုးခ်နည္းသာ က်မသိရင္ ရွင္တို ့လည္း ေလးဘက္ေထာက္သြားရတဲ့အဆင့္ ေရာက္သြားမလားဘဲ

က်မမွာ ေျခေထာက္နဲ ့ဘယ္ေလာက္ေဆာင့္နင္းနင္း မေပါက္ေအာင္
ဆံပင္ထဲကေကာင္းကင္နဲ ့ ေကာင္းကင္ေပၚက ေျမႀကီးကိုယူခင္းထားတဲ့
လင္းထက္ေအာင္ရဲ ့ လမ္းတစ္လမ္းရိွတယ္

က်မမွာ ပန္းပြင့္ေပၚက ဘီလူးက ဘီလူးေပၚက ပန္းပြင့္ဆီ ပစ္ခ်ေပးလို္က္တဲ့
ရင္ခြင္ရိွန္းရဲ ့ ဒကၡိန ညမ်ားရိွတယ္

က်မမွာ နဂါးေငြ ့တန္းထဲ ၀င္ေနတဲ့ လကို  လထဲကနဂါးေငြ ့တန္းဆီ ခိုးသြားတဲ့
တာယာရဲ ့ ဘို ့မပါတဲ့ ႏြားလားဥႆဖ တစ္ေကာင္ရိွတယ္

က်မမွာ အဖန္ငါးရာ ငါးကမၻာကို ခတ္ထားတဲ့ အန္နာရဲ ့ ေသာ့ခေလာက္အပ်က္တစ္လံုးရိွတယ္

က်မမွာ အတံတားပၚက အျမင့္မွာ ျမင္ေတြ ့ေနရတဲ့ အလင္းသစ္ရဲ ့ ငံု ့ႀကည့္ရတဲ့  ဂငယ္ေကြ ့လည္းရိွတယ္

က်မမွာ ၀တ္ရည္ကိုမွစုတ္တဲ ့ေျခဖေနာင့္ အပုတ္ႀကီးနဲ ့
ဘုရားပါမုန္းတဲ့ ဇက္ကႀကိဳးနဲ ့ လက္အစုတ္ႀကီးလည္းရိွတယ္

ဆူးလမ္းကိုေတာ့ ျပန္မလြမ္းခ်င္ဘူး
ဒါေပမယ့္ က်မ တစ္လွမ္းခ်င္းလာေနျပီ...............ရွင္တို ့ဆီ

ဘယ္သြားမလဲလာ...တစ္ခါစား  4500....။

                                                                                                            ဇက္ကႀကိဳး

0 မွတ္ခ်က္ေရးထားသည္။:

Post a Comment